رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان از اهدا ء یک دستگاه اکسیژن ساز به بانک امانات پزشکی هلال احمر خبرداد.

رضایی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: یک دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن توسط خیر نیک اندیش به بانک امانات تجهیزات پزشکی  شهرستان نهبندان  اهداء شد.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیاز بیماران به تجهیزات پزشکی باید در تلاش باشیم برای رسیدگی به امور محرومان جامعه گام‌های اساسی برداریم.

رضایی بیان کرد: تجهیزات اهدایی خیرین بر اساس نوع وسیله کدگذاری و در این بانک نگهداری می‌شود و به صورت امانت در اختیار بیماران نیازمند قرار می‌گیرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان عنوان کرد: بانک امانات تجهیزات پزشکی برای تحقق اهداف بشر دوستانه هلال احمر و به منظور رفع آلام آسیب دیدگان و کمک به امر بهبود و سلامت بیماران نیازمند راه اندازی شده است.

او با اشاره به اینکه بانک امانات جمعیت هلال احمر نهبندان با امکانات خاص از جمله اکسیژن ساز، کپسول اکسیژن، ویلچر، واکر، عصا و ... تاکنون خدمات متعددی به بیماران ارائه داده است، افزود: افراد نیازمند می‌توانند با مراجعه به بانک امانات از  تجهیزات به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.