آزمایش اعلان‌ های قطعی خدمات در اینستاگرام

اینستاگرام اعلام کرد که ویژگی اعلان قطعی خدمات این پلتفرم را در چند ماه آینده آزمایش می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت، اینستاگرام اعلان‌های درون برنامه‌ای را برای قطع خدمات آزمایش می‌کند. این برنامه همچنین ویژگی جدید وضعیت حساب را برای اعلان‌های شخصی اضافه می‌کند. یک هفته پس از قطعی گسترده فیسبوک که همه برنامه‌های این شبکه اجتماعی را بیش از شش ساعت آفلاین کرد، اینستاگرام می‌گوید اعلان‌هایی را آزمایش می‌کند که به کاربران در مورد "مسائل موقتی" مانند خاموشی یا سایر مشکلات فنی هشدار می‌دهد.

هشدار‌های جدید در کنار سایر اعلان‌های درون برنامه‌ای در فید فعالیت کاربران ظاهر می‌شود. از این پیام‌ها می‌توان برای اطلاع کاربران در مورد مسائل خاص، مانند کار نکردن بارگذاری استوری یا مشکلات گسترده‌تر مثل دو خاموشی هفته گذشته استفاده کرد. نکته مهم این است که اینستاگرام می‌گوید قصد ندارد به کاربران در مورد هر مسئله‌ای هشدار دهد، اما مواردی که ممکن است منشا سردرگمی گسترده شود، اطلاع رسانی خواهد شد.

آزمایش اعلان‌های قطعی خدمات اینستاگرام

اینستاگرام در پست وبلاگ خود نوشت: "ما هر بار که قطعی وجود دارد اعلانی ارسال نمی‌کنیم، اما وقتی می‌بینیم مردم سردرگم هستند و به دنبال پاسخ می‌گردند، باید اقدامی انجام دهیم. این شرکت افزود که این ویژگی را طی  چند ماه آینده در ایالات متحده آزمایش می‌کند."

به طور جداگانه، اینستاگرام همچنین بخش جدیدی از "وضعیت حساب" برنامه خود را نشان داد، که به منظور هشدار به کاربران به طور کلی برای "آنچه در حساب شما می‌گذرد" است. اینستاگرام می‌گوید این ویژگی با اعلان‌های مربوط به پست‌هایی که حذف می‌شوند و هنگامی که یک حساب در معرض غیرفعال شدن به دلیل نقض قوانین است، شروع می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار