قطعی دوباره فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ

خدمات فیسبوک و زیرمجموعه هایش پس از قطعی ۶ ساعته هفته قبل دوباره دچار اختلال شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تچ رادار، خدمات فیسبوک که در اوایل هفته قبل دچار قطعی شش ساعته شده بود، مجدداً برای مدتی قطع شد. البته این اختلال نسبت به قطعی اول گستردگی کمتری داشت. فیسبوک یک ساعت بعد از قطعی در توئیتی اعلام کرد: "قطعی طولانی نبود و ظاهراً ناشی از "تغییر پیکربندی" بوده است، چیزی که باعث قطعی همه سرویس‌ها در روز دوشنبه شده بود."

البته هنوز مشخص نیست که آیا به همان علت و راه حل نیاز بود، اما قطعی اخیر دربرگیری کممتری داشت. به گفته نیویورک تایمز، فیسبوک هشدار داده است که تثبیت خدمات زمان می‌برد. در طی قطعی اخیر، کاربران در بسیاری از کشور‌ها به فید اینستاگرام دسترسی نداشتند و نمی‌توانستند برای دیگران روی فیسبوک مسنجر پیام ارسال کنند.

قطعی دوباره فیسبوک

قطعی دوشنبه شب بسیار طولانی‌تر و شدیدتر از قطعی دیشب بود. در قطعی اول، برای مدت ۶ ساعت کاربران به فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ دسترسی نداشتند و حتی بنابر مشکلات فنی، کارمندان فیسبوک نمی‌توانستند وارد ساختمان این شرکت شوند و برای ارتباط با یکدیگر هم از سرویس ایمیل اوت‌لوک مایکروسافت استفاده کردند.

باید دید در آینده نزدیک دوباره شاهد اختلال یا قطعی مشابهی در سرویس‌های فیسبوک مانند اینستاگرام و واتساپ خواهیم بود یا مشکل به صورت کامل حل شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار