رئیس دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از راه اندازی رشته‌های تحصیلی فیزیوتراپی، کاردرمانی و فناوری اطلاعات سلامت در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی حسن پور رئیس دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در سال ۱۳۷۸ تأسیس شد و هم اکنون با ۱۴ عضو هیئت علمی در حال فعالیت است.

او افزود: در این دانشکده پنج گروه آموزشی در مقاطع پیوسته و ناپیوسته شامل هوشبری، علوم آزمایشگاهی، فیزیک پزشکی، توانبخشی و عمومی فعال می‌باشد.

رئیس دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با ابراز امیدواری تصریح کرد: خوشبختانه با موافقت وزارت بهداشت رشته‌های تحصیلی فیزیوتراپی، کاردرمانی و فناوری اطلاعات سلامت (HIT) به زودی در این دانشکده راه اندازی می‌شود.


بیشتر بخوانید


حسن پور با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر با تلاش‌های شبانه روزی تعداد کلاس‌های آموزشی در این دانشکده از ۲ عدد به ۷ مورد افزایش یافته است اضافه کرد: در حال حاضر کلاس‌های آموزشی باامکانات استاندارد و بروز در اختیار دانشجویان شاغل به تحصیل این دانشگاه قرار دارد.

او از احداث ساختمان جدیددانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در مجتمع آموزشی پردیس رحمتیه خبر داد و گفت: این ساختمان با ۴۵۰۰ متر زیربنا در دو فاز در حال احداث است و تا دو سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار