کلاس‌های دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از ۲۹ شهریورماه در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، پژمان فاضلی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: کلاس‌های درس دانشگاه آزاد اسلامی استان با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا همانند سایر دانشگاه‌های آزاد کشور از ۲۹ شهریورماه در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

او افزود: شروع کلاس‌ها بر اساس آخرین تقویم آموزشی از ۲۹ شهریور در بستر درگاه الکترونیکی «وادانا» که در ترم گذشته نیز برگزار شده است، در ترم جدید با رفع اشکالات قبلی و با کیفیت بهتر در ترم جدید برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


فاضلی اضافه کرد: در صورتی که برخی رشته‌های تحصیلی نیاز به کارگاه‌های عملی داشته باشند، فرایند برگزاری کارگاه‌ها به صورت فشرده و با حضور بین سه تا هفت دانشجو پیش‌بینی شده است.

او ادامه داد: برای مشخص شدن آغاز و پایان کلاس‌ها در کنار انتخاب واحد دانشجویان، سامانه‌ای زیرمجموعه سامانه مرکزی دانشگاه‌های آزاد کشور راه‌اندازی شده است.

فاضلی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دارای پنج واحد دانشگاهی در شهرکرد، فارسان، بروجن، اردل و لردگان است، اظهار داشت: در حدود ۱۰ هزار دانشجو در این واحد‌های دانشگاهی مشغول به تحصیل می‌شوند که از این تعداد هشت هزار نفر در شهرکرد هستند.

او با اشاره به تعداد استادان فعال در واحد‌های دانشگاهی این استان، افزود: در حدود ۲۷۰ عضو هیئت علمی تمام‌وقت، ۲۰ عضو هیات علمی پاره وقت و ۳۰۰ استاد حق‌التدریس در این واحد‌ها تدریس می‌کنند.

فاضلی اضافه کرد: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در ۱۴ رشته محل دکتری، ۵۰ رشته محل کارشناسی ارشد و ۱۰۰ رشته محل کارشناسی در ترم جدید مشغول به تحصیل می‎شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار