رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به نیاز‌های بازار کار استان ۶ رشته محل جدید به رشته‌های تحصیلی مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور استان اضافه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علیرضا آبرود، رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با توجه به نیاز‌های بازار کار استان ۶ رشته محل جدید به رشته‌های تحصیلی مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور استان اضافه شد.

او افزود: ثبت نام بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور استان آغاز شد.


بیشتر بخوانید


آبرود اضافه کرد: داوطلبان متقاضی ثبت نام کارشناسی با دارا بودن مدرک دیپلم ۱۲ ساله یا پیش دانشگاهی می‌توانند از امروز تا ۲۰ مرداد ماه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و از طریق گزینه ثبت نام براساس سوابق تحصیلی، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

او به برخی از رشته‌های جدید اضافه شده در دفترچه امسال نیز اشاره کرد و یادآور شد: ۶ رشته محل جدید به مراکز و واحد اضافه شده است که این رشته‌ها شامل مددکاری اجتماعی، مدیریت مالی، مدیریت کسب و کار‌های کوچک، مدیریت امور گمرکی، روابط عمومی، هتل داری است که در دفترچه انتخاب رشته و برروی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار