وزیر ورزش و جوانان درباره مراسم تجلیل از ورزشکاران رشته تیراندازی با کمان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم تجلیل از کاروان پارالمپیکی و المپیکی تیر و کمان اظهار داشت: از فدراسیون تیراندازی با کمان تشکر می‌کنم که برای تجلیل از قهرمانان این رشته مراسمی را تدارک دید. از همکار بسیار ارجمندم، شعبانی بهار خیلی ممنونم که این ابتکار عمل را داشت و قدردان زحمات ورزشکاران بود. ان شاءالله این مراسم مبارک ورزشکاران رشته تیراندازی با کمان باشد و این گونه مراسم‌ها توسط سایر فدراسیون‌ها برگزار شوند و از قهرمانان کشور تجلیل شود.

سجادی درباره حضورش در جمع بازیکنان تیم ملی فوتبال گفت: برای عرض خسته نباشید و خداقوت به اردوی تیم ملی رفتم. برای بازیکنان تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص صحبت‌های امروز حسن کامرانی‌فر، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال مبنی بر این که تصمیم فدراسیون فوتبال بوده است تا بازی ایران برابر کره جنوبی بدون تماشاگر برگزار شود، بیان کرد: من امروز ظهر واقعیت‌ها را گفتم و صحبت‌های کامرانی فر را نخوانده ام. شب گذشته به من گفتند AFC به فدراسیون فوتبال اعلام کرده است که برای این بازی بلیت فروخته نشود. موضوعی که به من اعلام شد این بود که نمی‌شود هواداران به ورزشگاه بروند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار