مسئول آماد و پشتیبانی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: بسته‌های موادغذایی، وسایل گرمایشی و تانکر آب بین زلزله زدگان مناطق محروم اندیکا توزیع شد.

سرهنگ سیدرسول موسوی، مسئول آماد و پشتیبانی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با دستور فرماندهی سپاه مبنی بر کمک به زلزله زدگان شهرستان اندیکا، این معاونت با بسیج همه امکانات اعم از خودرویی و همچنین تامین مایحتاج اولیه مردم از قبیل؛ موادغذایی، تانکر آب ثابت، آب معدنی، پتو، والر، بخاری نفتی و سایر ملزومات موردنیاز وارد صحنه امدادرسانی شد.

او افزود: هم اکنون توزیع مقادیر زیادی مواد غذایی و بسته‌های بهداشتی موردنیاز مردم زلزله زده اندیکا به ویژه در مناطق روستایی و عشایری در حال توزیع است.

سرهنگ موسوی اظهار داشت: امدادرسانی و همراهی با مردم زلزله زده در مناطق محروم ادامه دارد و تا رفع کامل مشکلات و محرومیت‌های به آن‌ها خدمت می‌کنیم.

به گفته مسئول آماد و پشتیبانی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان؛ ۵۰۰ بسته موادغذایی، ۵۰ دستگاه بخاری نفتی، حدود ۱۰۰ تانکر ثابت بین زلزله زدگان توزیع شده است و تعداد دیگری بسته در حال آماده سازی هستند و به آن‌ها اهدا خواهند شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.