مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی از مهارت آموزی بیش از هزار نفر در محیط واقعی کار در ۶ ماهه نخست امسال در استان خبر داد.

عرب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت‌: در ۶ ماهه نخست امسال هزار و ۱۸۶ نفر در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان با مهارت آموزی در محیط واقعی کار صاحب یک حرفه شده اند.

او افزود: از ابتدای سال با تعریف ۳۱۳ کارگاه مهارت آموزی محیط واقعی کار در مراکز سطح استان و با تعریف ۲۹۳ حرفه، ۲۰۴ هزار و ۵۵۰ نفر ساعت آموزش اجرا شده است.

عرب اظهار کرد: تعهد استان در اجرای مهارت آموزی در محیط واقعی کار صد درصد محقق شده و با توجه به شرایط موجود، این روش از روش‌های مورد اقبال مهارت آموزی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی تصریح کرد: بیشترین تعداد متقاضیان مهارت آموزی در محیط واقعی کار را سربازان در مناطق مختلف استان تشکیل می‌دهند.

او گفت: ۸۴۱ سرباز در شهرستان‌های طبس، بشرویه، سربیشه، قاین، نهبندان، درمیان و بیرجند با انتخاب این روش مهارت آموزی صاحب یک حرفه شده اند تا با مهارت کسب شده بتوانند بعد از خدمت سربازی وارد بازار کسب و کار شوند.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار