مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: تعطیلی کتابخانه‌های مهاباد به منظور وضعیت قرمز و پیشگیری از کرونا تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، خدیجه معصومی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: تمامی کتابخانه‌های عمومی استان بجز شهرهای با وضعیت قرمز (سردشت، مهاباد) در تمامی ایام هفته و با ارائه تمامی خدمات کتابخانه‌ای دایر هستند.

وی با بیان اینکه در شهرهای با وضعیت قرمز، امانت منابع کتابخانه‌ای با طرح کتاب پیک میسر خواهد بود، افزود: اجرای طرح کتاب پیک تا حدودی توانسته است این کاهش را جبران کند.

این مقام مسئول اذعان کرد: ارائه خدمات حضوری در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان‌ها تعطیل بوده و فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی از جمله نشست‌های نقد و بررسی کتاب، برگزای محافل ادبی و برنامه‌های مناسبتی و ... در بستر فضای مجازی ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: هر گونه تغییر در ساعت فعالیت کتابخانه‌ها و نیز موارد دیگر از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی به نشانی www.orumiyeh.iranpl.ir و _orumiyehpl در اینستاگرام به آگاهی عموم مردم خواهد رسید.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.