فرماندار ویژه مهاباد گفت: دستگاه‌های متولی باید اجرای طرح هنگام سازی اماکن جی‌نف در این شهرستان تسریع دهند تا خدمات‌رسانی به مردم با دقت بیشتری انجام شود.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در بازدید از اداره پُست مهاباد که به مناسبت روز جهانی پُست انجام شد، گفت: چند ماه قبل وعده اجرای طرح هنگام سازی اماکن (جی‌نف) داده شده بود، اما این وعده هنوز عملیاتی نشده است و دستگاه‌ها و شرکت‌های خدمات رسان از جمله پُست برای ارایه خدمات بهتر به مردم نیازمند تکمیل این طرح هستند.

وی افزود: در صورتی که این طرح اجرایی شود، آدرس دقیق اماکن ثبت می‌شود و علاوه بر نامه‌رسان‌های پُست، امکان دسترسی سریع برای سایر نهاد‌ها از جمله آتش نشانی، فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ و تاکسیرانی هم آسان‌تر و به موقع انجام می‌شود.

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به عملکرد خوب اداره پُست مهاباد نیز اضافه کرد: مدیرانی که بتوانند با کمترین امکان بهترین بازده را داشته باشند، مدیران موفقی هستند و شرکت زیان‌ده نیز باید با تغییر الگو‌های مدیریتی خود، به سوداوری برسند.

وی افزود: هم اکنون دولت خدمات بسیار گسترده‌ای در حوزه ارتباطات به مردم ارائه می‌دهد و روز به روز کیفیت و قابیلت‌های این ارتباطات توسعه پیدا می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.