از نگاه رسانه کره‌ای، شکست ایران در ورزشگاه آزادی در تاریخ فوتبال کره جنوبی ثبت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت کره‌ای donga درباره دیدار تیم ملی فوتبال کره جنوبی مقابل ایران نوشت: "کره در سه بازی قبلی به ۲ پیروزی و یک تساوی رسید که نتیجه بدی به شمار نمی‌رود. اکنون بازی با ایران در ورزشگاه آزادی در انتظار پائولو بنتو خواهد بود. این مسابقه، فشار زیادی دارد و قابل مقایسه با سه بازی گذشته نیست. کادر فنی هم دیدگاه متفاوتی نسبت به دیدار با ایران دارد و اگر کره در ورزشگاه آزادی پیروز شود، این نتیجه در تاریخ فوتبال کره جنوبی ثبت خواهد شد."

این رسانه ادامه داد: "کره جنوبی در صورت غلبه بر ایران با ۱۰ امتیاز صدرنشین گروه A می‌شود و دیداری دشوار در پیش دارد که می‌تواند یک فرصت باشد برای بازیکنان تیم ملی که می‌خواهند طلسم ورزشگاه آزادی را بشکنند."


بیشتر بخوانید


سایت YNA در مورد تقابل ۲ تیم نخست گروه A مقدماتی جام جهانی قطر در آسیا نوشت: "ورزشگاه آزادی خانه تیم ملی ایران، قبرستان تیم‌های خارج از خانه است. این ورزشگاه هزار و ۲۰۰ متر بالاتر از سطح دریا است و از حمایت یک طرفه بیش از ۱۰۰ هزار هوادار ایرانی بهره می‌برد که بار روانی زیادی برای رقبا ایجاد می‌کنند. بازیکنان کره جنوبی پیش از این، عزم خود را برای پیروزی مقابل ایران که نقطه عطف گروه A خواهد بود، نشان داده اند."

تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی از ساعت ۱۷ روز ۲۰ مهر، در هفته چهارم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در ورزشگاه آزادی، به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار