با گذشت ۴۳ روز از استعفای سراجی از ریاست کمیته فوتسال هنوز رئیس فدراسیون فوتبال کسی را به عنوان مدیر جدید کمیته مشخص نکرده است.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از اینکه بین عزیزی خادم و مهرداد سراجی بر سر کمیته فوتسال اختلاف نظر شدیدی به وجود آمد، در نهایت منجر به استعفای سراجی از ریاست کمیته فوتسال شد و او در تاریخ سوم شهریور ماه حکم استعفای خود را تقدیم عزیزی خادم کرد که با موافقت رئیس فدراسیون فوتبال مواجه شد. حال ۴۳ روز از این استعفا می‌گذرد، اما هنوز تکلیف کمیته فوتسال مشخص نشده است. با توجه به اینکه فاصله چندان زیادی تا شروع رقابت‌های جام ملت‌های آسیا باقی نمانده است، معلوم نیست عزیزی خادم چه زمانی رئیس جدید کمیته فوتسال را معین خواهد کرد.

شنیده می‌شود بعد از دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان با کره جنوبی در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که روز سه شنبه هفته آینده برگزار می‌شود، قرار است عزیزی خادم با اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال جلسه‌ای برگزار کند تا در انجا تکلیف ریاست کمیته فوتسال مشخص شود. گفته می‌شود از بین احسان اصولی، میرشاد ماجدی و عباس هنرپیشه یک نفر به عنوان سرپرست کمیته فوتسال  انتخاب خواهد شد.

از بین گزینه‌های نام برده شده شانس ماجدی بیش از دیگر گزینه‌ها است. او که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال و استقلال تهران را در کارنامه خود دارد از جمله چهره‌های ورزشی کشورمان به حساب می‌آید که هم فوتبالی‌ها و هم فوتسالی‌ها او را به خوبی می‌شناسند. به گفته برخی از کارشناسان فوتسال ماجدی می‌تواند وضعیت فوتسال ایران را سر و سامان داده و با او می‌توانیم در رقابت‌های جام جهانی عملکرد به مراتب بهتری نسبت به دوره‌های گذشته داشته باشیم. هر چند خود ماجدی هنوز به این موضوع واکنشی نشان نداده است و باید دید در روز‌های آینده چه سرنوشتی در انتظار کمیته فوتسال خواهد بود.


بیشتر بخوانید


تیم ملی فوتسال کشورمان تا ۶ ماه دیگر باید در مسابقات جام ملت‌های آسیا شرکت کند و رئیس فدراسیون فوتبال باید هر چه زودتر تکلیف کمیته فوستال را مشخص کرده تا مانند جام جهانی از نبود رئیس در کمیته فوتسال ضربه نخوریم. همچنین در بین گزینه‌های ریاست کمیته فوتسال می توان به وحید شمسایی هم اشاره کرد که عزیزی خادم تمایل دارد او را به عنوان رئیس کمیته فوستال معرفی کند و برای اینکه شمسایی به عنوان رئیس انتخاب شود، ابتدا رئیس فدراسیون فوتبال باید موافقت اعضای هیئت رئیسه را جلب کند.

تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی بعد از صعود به دور یک هشتم نهایی، در این مرحله نتوانست برابر قزاقستان توفیقی به دست آورد و از رسیدن به جمع ۴ تیم پایانی باز ماند. حال با نتایجی که تیم ملی فوتسال در رقابت های جام جهانی کسب کرده است باید دید که آیا مدیر بعدی کمیته فوتسال تمایل دارد که با ناظم الشریعه ادامه دهد یا باید به فکر سرمربی جدید برای تیم ملی فوتسال بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۷ مهر ۱۴۰۰
منتظرن یکی رو پیدا کنن از خودشون باشه به بخور بخوراشون ادامه بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۱۷ مهر ۱۴۰۰
نشان دهنده این است که بود و نبودشان فرقی نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۱۷ مهر ۱۴۰۰
آموزش و پرورش هم ۴۳ سال وزیر نداره
آخرین اخبار