در قراردادی که فدراسیون فوتبال با ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال بسته است قراردادی وجود دارد که جدایی او را از تیم ملی قوت بخشیده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، قبل از اینکه مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ لیتوانی شروع شود، فدراسیون فوتبال کشورمان در اقدامی عجیب تصمیم به تمدید قرارداد با کادر فنی گرفت تا از این نظر بتواند روحیه اعضای کادر فنی را در مسابقات جام جهانی بالا ببرد. قرارداد کادر فنی تیم ملی فوتسال تا پایان مسابقات جام ملت‌های آسیا یعنی فروردین ماه تمدید شده است. این در حالی است که این روز‌ها خبر‌هایی مبنی بر تغییر کادر فنی هم به گوش می‌رسد، هر چند هنوز فدراسیون فوتبال به این موضوع واکنشی نشان نداده است.

شنیده می‌شود در قراردادی که با ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال بسته شده است، یک بندی وجود دارد که جدایی او را از تیم ملی بیش از بیش تقویت کرده است. دربخشی از این قرارداد آمده است که فدراسیون فوتبال ایران هر موقع که بخواهد می‌تواند این قرارداد را فسخ کرده و سرمربی تیم ملی فوتسال را تغییر دهد. به همین دلیل هیچ ضمانتی مبنی بر ادامه یافتن حضور ناتظم الشریعه در تیم ملی فوتسال وجود ندارد.


بیشتر بخوانید


با توجه به نتایجی که تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی کسب کرده است، حال باید منتظر ماند و دید فدراسیون فوتبال و عزیزی خادم به عنوان رئیس این فدراسیون چه تصمیمی برای آینده تیم ملی فوتسال خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار