سردار مفخمی گفت: پلیس فتای استان مرکزی رتبه اول کشف جرایم سایبری را در کشور کشور کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی در آغازین روز هفته ناجا در نشست خبری با اصحاب رسانه او از کسب رتبه اول کشف جرایم سایبری پلیس فتای استان مرکزی در سطح کشور هم خبر داد

سردار مفخمی افزود: با اینکه وقوع جرایم سایبری در استان مرکزی افزایش داشته، اما با راه اندازی پلیس هوشمند فتا میزان کشف جرایم سایبری هم افزایش قابل توجهی داشته است.

او همچنین از افزایش ۷۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق در شش ماه ابتدایی امسال، افزایش ۶۹ درصد کشفیات سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کاهش ۵ درصدی تصادفات منجر به فوت وکاهش سرقت‌های خشن، سرقت به عنف و سرقت‌های مسلحانه هم خبر داد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی سبز پوشان نیروی انتظامی را حافظان امنیت جامعه دانست و اضافه کرد: نیروی انتظامی تا پای جان برای تامین آرامش جامعه ایستاده است.

او شعار امسال هفته نیروی انتظامی را پلیس هوشمند، امنیت پایدار عنوان کرد و از برنامه ریزی برای اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه در این هفته خبر داد.

در پایان این نشست از خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز تجلیل شد و پس از این نشست فرمانده انتظامی استان مرکزی به اتفاق جمعی از کارکنان نیروی انتظامی با حضور در ورودی شهر اراک به رانندگان خودرو‌های عبوری از محور‌های مواصلاتی استان شاخه گل اهدا کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.