تولید سوکت به دست جوانان گتوندی

سوکت‌های خودرو در گتوند به همت جوانان تولید به فروش می‌رسد.

حسین غفاری پور تولید کننده سوکت‌های خودرو در گتوند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به همراه دو نفر از دوستان خود اقدام به راه اندازی کارگاه تولید سوکت خودرو در گتوند کردیم با توجه به این که رشته تحصیلی ما مهندسی مکانیک بوده و علاقه به وسایل و لوازم یدکی خودرو داشتیم برای این کار تلاش کزدیم.

او بیان داشت: برای تولید برخی لوازم یدکی مربوط به برق خودرو اقدام به ایجاد یک کارگاه تولیدی کردیم و از تابستان سال ۹۹ به اتفاق دوستان کار را در مغازه لوازم یدکی شروع کرده و با کار شبانه روزی به تولید روزانه ۱۰۰ قطعه سوکت در ابعاد و کاربرد‌های مختلف رسیدیم.

غفاری پور افزود: ابتدا نمونه کار‌ها را به فرمانداری گتوند تحویل داده و از آن‌ها خواستیم با توجه به اینکه تولید سوکت در شهرستان و شمال خوزستان منحصر به فرد است حمایت کنند و سپس ما به بنیاد برکت معرفی شدیم.

این تولید کننده سوکت تصریح کرد: پس از پیگیری‌های مستمر و در طی بازدید‌هایی که از سوی بنیاد برکت انجام گرفت مشاهد شد با محیط کوچک و وسایل ساده چگونه کار پیش می‌رود تصمیم گرفتند از طرح و ایده ما حمایت کند.

او گفت: پس از موافقیت بنیاد برکت در اعطای تسهیلات، اقدام به خرید لوازم صنعتی برای احداث کارگاه‌های بزرگتر شدیم که ان شاءالله با حمایت بیشتر شاهد افزایش تولید و زیر پوشش قرار دادن شهر‌های همجوار خواهیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار