دوخت لباس‌های مختلف با همت بلند بانوان گتوندی طی سال‌های اخیر رونق کسب و کار آن‌ها را رقم زد.

صفری مدیر شرکت تولیدی البسه در گتوند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برای رونق فعالیت‌های خیاطی تصمیم به ارتقای کارگاه خود گرفتم و سال ۱۳۸۹ ابتدا شرکت تولید البسه را در گتوند ثبت سپس با تهیه چرخ و فضای مناسب زمینه اشتغال ۱۲ نفر را فراهم کردم.

او بیان داشت: برای حمایت از بانوانی که جذب کار در تولیدی البسه شدند آن‌ها را بیمه کردیم و سفارش‌های مختلف را پذیرفتیم و به لطف خداوند کارما گسترش پیدا کرد.

صفری در خصوص البسه‌های تولید افزود: ما لباس‌های بیمارستانی، اداری، پرچم، لباس کودک و شخصی را بنا به ثبت سفارش آماده می‌کنیم و بناشد برای حمایت از کسب و کار خیاطی و رونق اشتغالزایی در گتوند وام دریافت کنیم و کارگاه را گسترش دهیم.

دوخت لباس با دستان توانمند بانوان گتوندی

مدیر شرکت تولیدی البسه در گتوند تصریح کرد: طی همکاری که با آستان قدس رضوی داریم بیرق‌های سفید رنگ را آماده و برای آستان ارسال می‌کنیم تا در مناسبت‌های مختلف از آن‌ها استفاده شود.

دوخت لباس با دستان توانمند بانوان گتوندی

این تولید کننده البسه ادامه داد: باتوجه به شیوع بیماری کرونا ویروس طی ۲ سال اخیر ماسک مورد نیاز ۹ داروخانه را در استان خوزستان تامین کردیم و این کار ادامه دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.