استاندار خوزستان گفت: در کارگاهی که در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز به بهره برداری رسید، روزانه ۱۵ هزار عدد ماسک بهداشتی تولید به بازار عرضه می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در حاشیه بهره برداری از کارگاه تولید ماسک، گان و سایر ملزومات بهداشتی در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز گفت: شیوع ویروس کرونا در کشور و بسیاری از نقاط استان، شرایط کاری کارگاه‌های تولیدی را به سوی تولید ملزومات بهداشتی مورد نیاز مردم و کادر درمانی سوق داد.

او افزود: پیش از این، در کارگاه تولیدی لباس‌های استریل، گان و شان برای مصارف بیمارستانی تولید می‌شد، اما به محض آغاز اپیدمی کرونا، سیستم خط تولید خود را اصلاح کردند و علاوه بر تولید ملزومات مذکور، روزانه ۱۵ هزار عدد ماسک بهداشتی و ۳۰۰ دست لباس حفاظتی که به لباس فضایی معروف هستند، برای کادر پزشکی و درمانی که ارتباط مستقیم با بیماران کرونایی دارند، تولید می‌کنند.

شریعتی اظهار داشت: همچنین با سفارش ماشین آلات جدید، ظرفیت تولید افزایش خواهد یافت و کمبود ماسک و دستکش کاملا بهداشتی و استاندارد در بازار کاهش می‌یابد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: با راه اندازی این کارگاه و افزایش ظرفیت و تنوع تولید، برای ۶۰ نفر اشتغالزایی شده است و جا دارد از همه افرادی که با کار‌های شبانه روزی برای مقابله با ویروس کرونا تلاش می‌کنند، تشکر و قدردانی کنم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.