فرماندهی انتظامی استان کرمان، امسال با کشف ۱۷۶ تن انواع مواد مخدر و ۴۶ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال رتبه نخست کشور را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در آغاز هفته ناجا، صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی کرمان با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کرمان، رئیس کل دادگستری، فرماندهان انتظامی، سپاه و ارتش، معاون سیاسی استاندار، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مسولان ارشد استان در محل فرماندهی انتظامی استان کرمان برگزار شد.

در این مراسم سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: پیرو فرمایش رهبر معظم انقلاب، شعار امسال " پلیس هوشمند امنیت پایدار" است و پلیس با راه‌اندازی قرارگاه هوشمندسازی تلاش می‌کند در پایان امسال، به اهداف مهمی در حوزه امنیت دست یابد و سازمان‌های هوشمند ماموریت دارند، همزمان با صرفه جویی منابع، بالاترین کیفیت خدمات را با پایین‌ترین میزان خطا ارائه  کنند.

او تاکید کرد: پلیس جمهوری اسلامی افتخار دارد در مکتب حاج قاسم به سوی امنیت پایدار گام بردارد.

سردار ناظری به ارائه گزارشی کوتاه از عملکرد نیروی انتظامی پرداخت و افزود: از مهر پارسال تاکنون یک میلیون و ۸۰ هزار تماس با ۱۱۰ در حوزه استان کرمان گرفته شده  و ۳ میلیون و ۱۶۰ هزار خدمت در حوزه ترافیک ۳۰ هزار خدمت در بخش گذرنامه ۳۵ هزار خدمت در وظیفه عمومی، ۱۰ هزار خدمت در مشاوره در کلانتری‌ها و تشکیل ۲۸۰ هزار پرونده قضایی در حوزه پلیس پیشگیری ارائه شده است.

او تصریح کرد: فرماندهی انتظامی استان، امسال با کشف ۱۷۶ تن انواع مواد مخدر و ۴۶ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال رتبه اول را در سطح کشور به دست آورد و ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده در استان ۳۵۰ میلیارد تومان  است.

در این مراسم حجت الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز گفت: نیرو‌های مسلح در کشور‌های مختلف ماموریت‌های مشابهی دارند؛ اما آنچه نیرو‌های ما را متمایز می‌کند، تبعیت از ولایت، مردم دار بودن  و برای مردم کار کردن آنان است و همه همت و تلاش آن‌ها این است که رضایت خداوند را در انجام ماموریت خود جلب کنند تا جایی که تا مرحله شهادت در راه خدا پیش می‌روند.

زینی وند استاندار کرمان هم گفت: امروز شواهد نشان می‌دهد وارد دوره جدید بالندگی در مدیریت کشور شده ایم و این را رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب تدوین کرده که کلید واژه آن بازسازی عقلانی است.

در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی از تعدادی از مدیران و پیشکسوتان، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران نیروی انتظامی نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار