فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: نیروی انتظامی استان کرمان تاکنون ۵۷۵ شهید، ۳۶ آزاده و یک هزار و ۱۷۰ جانباز تقدیم نظم و امنیت جامعه کرده است.

تقدیم کردن بیش از پانصد شهید نیروی انتظامی به نظم و امنیت جامعهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا با حضور استاندار کرمان وجمعی از مسئولین استانی ضمن گرامیداشت هفته ناجا، گفت: امروز نیروی انتظامی در راستای پلیس جامعه محور حرکت می‌کند، زیرا معتقد است که امنیت یک محصول اجتماعی است که حاصل تلاش همه‌جانبه بوده و همگان در ایجاد نظم و امنیت نقش دارند.

او با تاکید براینکه همگان در تولید و حفظ امنیت نقش بسزایی دارند، افزود: مردم، پلیس، سازمان‌ها و نهاد‌ها در ایجاد نظم و امنیت مکمل یکدیگر هستند و اگر بخواهیم بیشترین خدمات با سرعت و هوشمندی به مردم ارایه کنیم نیاز به ظرفیت مردمی بالاتر از این را داریم.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به جرایم فضای مجازی و اقدامات پلیس سایبری، عنوان کرد: در حوزه فناوری اطلاعات و حرفه‌ای کردن همکاران، خوشبختانه در سال‌های اخیر گام‌های خوبی برداشته‌ایم و امروز پلیس ملجا و پناه مردم است و همچنین حافظ جان و مال مردم بوده و مجاهد فی سبیل الله است.

او از ایثار‌ها و رشادت‌های نیرو‌های خدوم انتظامی سخن به میان آورد و بیان کرد: نیروی انتظامی استان کرمان تاکنون ۵۷۵ شهید، ۳۶ آزاده و یک هزار و ۱۷۰ جانباز تقدیم نظم و امنیت جامعه کرده است.

سردار ناظری با بیان اینکه مقام معظم رهبری در حوزه تامین و نظم و امنیت به سربازان خود می‌گوید علاوه بر ایجاد نظم و امنیت برای نظام آبرو بیاورید، افزود: در کاهش تصادفات خودرو‌ها گام‌های موثری برداشته‌ایم، اما یک هزار و ۱۲۰ نفر کشته در محور‌های استان کرمان در سال گذشته در شان فرهنگ نجیب مردم کرمان نیست و امیدواریم در حوزه ارتقای فرهنگ ترافیک نیز بتوانیم با کمک انجمن ها، نهاد و سازمان‌ها مربوطه، روز به روز پیشرفت کنیم و با توجه به قانون‌گرایی مردم شریف و نجیب کرمان می‌توانیم با توجیه مردم در زمینه رعایت قوانین و مقررات بستر‌های لازم برای ارتقای فرهنگ ترافیک و قانون پذیری را فراهم کنیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار کرد: با نگاهی دقیق به موضوعات مختلف در می‌یابیم سازمان‌ها و نهاد‌ها برای اجرای هر چه بهتر ماموریت خود در ابتدا نیازمند تدوین پیوست امنیتی ماموریت‌ها هستند.

او خواهان توسعه خیرین امنیت‌ساز شد وگفت: خوشبختانه با هدایت‌های مقام معظم رهبری و فرماندهان انتظامی کشور و در گام دوم انقلاب اسلامی، در حال رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی هستیم.

انتهای پیام/س

 

نیروی انتظامی در راستای پلیس جامعه محور حرکت می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.