فرمانده انتظامی فهرج گفت: با توجه به نیاز شهرستان مکاتبات متعدد با استان انجام گرفت و ظرف چند روز آینده ایستگاه پلیس راه فهرج زاهدان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

بهره برداری ازایستگاه پلیس راه فهرج – زاهدان به زودیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سرهنگ دوم غلامرضا بهروزه فرمانده انتظامی شهرستان فهرج گفت: مقوله امنیت بسیار حائز اهمیت است و جامعه پویایی که در آن امنیت وجود داشته باشد قطعا با مشکلات به مراتب کمتری روبرو خواهد شد.

او افزود: خدا رو شکر کشور ما علیرغم تلاش دشمن در جهت ناامن جلوه نشان دادن آن از طرق مختلف به همت فرماندهی معظم کل قوا و نیروهای مسلح امنیت بسیار مطلوبی دارد.

بهروزه گفت: با پیگیری های صورت گرفته بیش از ۷ دستگاه خودرو در بحث تجهیزات به ناوگان خودرویی اضافه شده اند و فی الحال در هیچ یگان انتظامی مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

فرمانده انتظامی شهرستان فهرج گفت: بهسازی یگان های انتظامی از دیگر اقدامات انجام شده بوده است که تمامی مجموعه ها با حمایت های اعضای شورای تامین و دیگر مسئولین بهسازی شده اند.

او همچنین به پیگیری های صورت گرفته در جهت راه اندازی ایستگاه پلیس راه فهرج – زاهدان اشاره و گفت:با توجه به نیاز شهرستان مکاتبات متعدد با استان انجام گرفت و ظرف چند روز آینده این مکان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

بهروزه با بیان اینکه افتتاح پاسگاه سکهور نیز در دستور کار است تصریح کرد: درصدد این هستیم یک پاسگاه انتظامی دیگری در نقطه ای از روستاهای شهرستان راه اندازی نماییم تا شاهد امنیت بیش از پیش منطقه باشیم.

او گفت: پلیس فتا فهرج در حال حاضر جرائم ریگان و نرماشیر را هم مورد پیگیری قرار میدهد که از زمان بهره برداری آن بیش از ۳۵ فقره پرونده به سرانجام رسیده است.

فرمانده انتظامی فهرج بیان داشت : این مکان با جذب اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان در زمینی با زیربنای ۹۰۰ متر سال آینده ساخته خواهد شد و متعاقب آن در همین محل احداث مجموعه راهور نیز در دستور کار است.

بهروزه تصریح کرد: ساختمان ستاد انتظامی فهرج هم با اختصاص زمین به آن طی سال های آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

او افزود: با همکاری سران طوائف و حمایت های مجموعه قضایی بیش از ۶۵ قبضه سلاح جمع آوری و کشف شد.

بهروزه با اشاره به برقرای ۶ صلح و سازش بین طوائف مختلف شهرستان گفت: با پیشنهاد امام جمعه محوریت جلسات فرهنگ عمومی بیشتر حول پیگیری و مطرح کردن این مسائل پیش می رود که خدا رو شکر موجب گردید مشکلات به صورت میدانی حل و فصل شوند.

در یکسال گذشته حدود ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده که از این تعداد ۴۸۷ کیلو تریاک، ۲۱۲ کیلو هروئین، ۴ کیلو شیشه و ۸۰ کیلو حشیش بوده است.

انتهای پیام/س

ظرف چند روز آینده ایستگاه پلیس راه فهرج زاهدان افتتاح خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار