آیت الله عبادی گفت: حقی که نیروی انتظامی به گردن جامعه دارد انکار ناشدنی است و به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سند مجاهد فی سبیل الله برازنده نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی گفت: تمامی مسائل نرم افزاری و سخت افزاری عالم بر اساس قانون تدوین شده است و کسانی هم که به رشد و بالندگی و کمال رسیده اند با التزام به قوانین بزرگ شده اند.

او افزود: التزام به قانون ملزومه زندگی بشری است و تلاش نیرو‌های هوشمند، امین و شجاع انتظامی برای برقراری نظم و امنیت و اجرای قانون قابل تقدیر است.

آیت الله عبادی با توصیه به همکاری همه قشر‌های جامعه با نیروی انتظامی بیان کرد: برخی مسائل مانند قوانین راهنمایی و رانندگی با جان مردم در ارتباط است، ولی گاهی سهل انگاری از طرف مردم باعث آسیب رسیدن به خودشان می‌شود که توصیه التزام به قانون داریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: پیکره مردم نیروی انتظامی را یک نیروی موثر و امین می‌دانند که در جهت رشد جامعه شب و روز ندارند و از همه تلاش‌های پلیس برای امنیت مردم سپاسگزاریم.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار