سردار فرشید گفت: برآورده کردن نیاز‌های مردم و خدمت به آنان یک نعمت الهی است و خداوند را سپاسگزاریم که این توفیق را در نیروی انتظامی به ما داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سردار فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی با تبریک ماه ربیع الاول گفت: به فرموده فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تنها سازمانی که بیشترین ارتباط با مردم را دارد نیروی انتظامی است و مفتتخریم که به عنوان مجاهدان فی سبیل الله از سوی ایشان خطاب شده ایم.

او با اشاره به گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با شعار پلیس هوشمند، امنیت پایدار افزود: گستره نیروی انتظامی از نقطه صفر مرزی تا عمق شهر‌ها و روستا‌ها است و همکاران من به مردم خدمات رسانی می‌کنند که علاوه بر وظایف ذاتی و تعریف شده، در مأموریت‌های پیش بینی نشده مانند بیماری منحوس کرونا نیز نقش آفرینی جدی و جهادی دارند.

سردار فرشید ادامه داد: خدمات شبانه روزی پلیس در جهت برقراری نظم و امنیت برای امنیت و آرامش شهروندان است و تلاش کرده ایم با اقدامات جهادی و نیت خیر خدمت به مردم اعتماد آنان و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را به دست آوریم.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: کشف ۷۲ تُن انواع مواد مخدر و دستگیری بیش از ۸ هزار و ۶۰۰ قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ، کشف ۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۲ هزار و ۷۰۰ قاچاقچی کالا نمونه‌ای از تلاش‌های پلیس خراسان جنوبی در برقراری نظم و امنیت در جهت سلامت جامعه بوده است.

او بیان کرد: در کنار اقدامات مقابله ای، صدور ۵ هزار و ۳۰۰ جلد گذرنامه، صدور ۱۳ هزار و ۷۰۰ گواهینامه، شماره گذاری ۳۰ هزار و ۶۰۰ وسائط نقلیه و اعزام ۴ هزار و ۵۰۰ نفر به خدمت مقدس سربازی از دیگر اقدامات نیروی انتظامی برای خدمات رسانی به شهروندان در خراسان جنوبی بوده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار