آیت الله ناصری گفت: ایران مانند برخی از کشور‌های خود باخته نیست که امنیت را در وجود بیگانگان می‌یابند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت الله نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت هفته بزرگداشت نیروی انتظامی گفت: امروز کشور ایران به برکت وجود نیرو‌های نظامی و انتظامی مقتدر از امنیتی ذاتی برخوردار است. 

آیت الله ناصری با بیان اینکه ملت ایران امنیت خود را در پس مجاهدت‌ها و دلاورمردی‌های خود به دست آورده است و مانند برخی از کشور‌های خود باخته نیست که امنیت را در وجودبیگانگان می‌یابند افزود: حضور دریایی نیرو‌های ایران در آب‌های آزاد، دریای مدیترانه و خلیج فارس نشان از اقتدار ایران اسلامی است.

امام جمعه یزد با بیان اینکه کشور ما باید در مسایل اقتصادی و فرهنگی نیز به استقلال کامل برسد گفت: ورود رهبر معظم انقلاب دربحث منع ورود کالا‌های کره‌ای به بازار ایران را جلوه‌ای از استقلال اقتصادی ایران دانست که برای توانمند سازی تولیدات داخلی صورت گرفته است.

آیت الله ناصری همچنین با تاکید بر اینکه کشور ما در بحث فرهنگی هنوز عقب ماندگی‌هایی دارد افزود: از دولت می‌خواهم با برنامه ریزی دقیق این عقب ماندگی را جبران کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان با تبریک فرا رسیدن ماه ربیع از هجرت پیامبر اکرم (ص) به مدینه و واقعه لیله المبیت به عنوان اولین واقعه تاریخی این ماه ذکر کرد و دراین خصوص مطالبی بیان کرد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار