یادواره شهدای معظم فرهنگی دیار دارالعباده یزد با حضور جمعی از مسئولان استان و فرهنگیان ایثارگر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، یادواره شهدای معظم فرهنگی دیار دارالعباده یزد با حضور جمعی از مسئولان استان و فرهنگیان ایثارگر برگزار شد و میر محمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در این مراسم به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام پرداخت و گفت: امنیت و آرامش کشور ما مدیون خون شهداست.

او بر ترویج فرهنگ شهید و شهادت تاکید کرد و گفت: به برکت دوران دفاع مقدس در همه عرصه‌ها اعم از عمرانی، دفاعی، سیاسی، اقتصادی و ... به موفقیت دست یافتیم.

میرمحمدی گفت: علی رغم همه تحریم‌های دشمنان و سستی‌های داخل کشور هر کجا نگاه ایثار و جهاد بود پیروز شدیم بدین ترتیب هیچ صدقه‌ای والاتر از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیست.

او با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که باید لحظه به لحظه دفاع مقدس را ثبت کنید افزود: همه آثار مربوط به دفاع مقدس کاملا درخشیده است به عنوان مثال تمام کتاب‌هایی که در زمینه دفاع مقدس نوشته شده، پر تیراژترین کتاب‌ها است.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: در طول دوران دفاع مقدس کشور با خیلی از مشکلات داخلی و خارجی روبه رو بود، اما رزمندگان اسلام با توکل بر خدا و معجزه الهی در این جنگ پیروز شدند.

میرمحمدی تصریح کرد: علت این پیروزی توکل بر خدا، اعتقادات و توسل بود و بدون کمک هیچ کشوری، حتی یه وجب از خاک ایران جدا نشد.

لازم به ذکر است این مراسم به همت مجمع فرهنگیان ایثارگر استان یزد و همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران و بسیج فرهنگیان سپاه الغدیر استان برگزار شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار