حجت الاسلام سعادت فر گفت: امنیت مستقل یک نعمت بزرگ است و جامعه‌ دارای امنیت مستقل می‌تواند در مسیر پیشرفت قدم بردارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام رضا سعادت فر، امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته نماز شهرستان، گفت: مهمترین هدف انقلاب اسلامی به رسمیت شناختن حق و حقوق شهروندان است و باید عدالت اجتماعی در جامعه پیاده شود.

او افزود: کسانی که نگاهشان به مقوله عدالت اجتماعی یک مفهوم انعطاف پذیر است، در برابر آن با مصالح مطلوب خود رفتار می‌کنند در حالیکه نگاه اسلام به عدالت اجتماعی غیر قابل انعطاف است.

خطیب جمعه بافق با بیان اینکه همگان باید خود را با عدالت اجتماعی تطبیق دهند، تصریح کرد: عدالت اجتماعی تحت هیچ شرایطی نباید توجیه شود؛ یکی از مهمترین مشکلات اجرا نکردن عدالت اجتماعی این است که برخی‌ها این مقوله را قابل توجیه شدن و انعطاف پذیر می‌دانند.

حجت الاسلام سعادت فر تاکید کرد: امیدواریم مسئولان در این دولت، به عدالت اجتماعی که مهمترین دغدغه مردم است، توجه ویژه داشته باشند و کارمندان هر اداره، هر مراجعه کننده را برادر خود بداند و به او خدمت کند.

او با اشاره به وضعیت مرز‌های شمال غرب کشور، گفت: به گفته رهبر معظم انقلاب، امروز ما یک امینت مستقل داریم و امروزه بعضی کشور‌ها در امنیت خودشان، وابسته به اروپا و آمریکا هستند که سبب می‌شود استقلال سیاسی، فرهنگی و ... نداشته باشند، اما امروز ایران، برای جنگ و صلح خودش تصمیم می‌گیرد.

امام جمعه بافق بیان داشت: امنیت مستقل یک نعمت بزرگ است و جامعه‌ای که امنیت مستقل دارد، می‌تواند در مسیر پیشرفت قدم بردارد.

حجت الاسلام سعادت فر به قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و ادامه داد: قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران مدیون سردار شهید سلیمانی است و این مهم در دولت فعلی هم دنبال می‌شود که اتحاد "سه به علاوه سه" از جمله آنهاست.

او گفت: امروزه ملت ما یک ملت یکپارچه است و به برکت قیام عاشورا، اجازه هیچ گوشه چشمی به این مملکت توسط دشمنان داده نمی‌شود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.