فرمانده انتظامی شهرستان طالقان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان باغ و ویلا با اعتراف به ۲۲ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سید صالح بذرگری، فرمانده انتظامی شهرستان طالقان گفت:   در پی وقوع چند فقره سرقت از باغ و ویلا‌های خالی از سکنه در سطح شهرستان طالقان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان افزود: ماموران با افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس و همچنین به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یکی از سارقان شده که با تعقیب و مراقبت، در نهایت نامبرده را در مخفیگاهش دستگیر کرده و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

بذرگری گفت: متهم در ابتدا منکر هرگونه سرقت بود، اما در مواجهه با مدارک و مستندات چاره‌ای جز اعتراف نیافته و به ۲۲ فقره سرقت از باغ و ویلا‌های خالی از سکنه با همدستی ۲ نفر دیگر از دوستانش اعتراف کرد.

او افزود: پس از اطلاع همدستان متهم که از دستگیری نامبرده، به یکی از استان‌های شمالی گریخته و در آنجا مخفی شده بودند که ماموران با تحت نظر قرار دادن تحرکات آن ها، پس از چندین روز انجام اقدامات اطلاعاتی نامبردگان را به استان البرز هدایت و پس از شناسایی مخفیگاهشان با هماهنگی مقام قضایی هر ۲ نفر آن‌ها را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی طالقان منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان  در خصوص شیوه و شگرد سارقان گفت: متهمان پس از شناسایی باغ‌های خالی از سکنه در ساعات خلوت ظهر از بالای دیوار وارد منازل می‌شدند و با تخریب قفل وارد منزل شده و اقدام به سرقت اموال برقی و کوچک که حمل آن‌ها راحت‌تر بوده می‌کردند.

بذرگری با بیان این که یک مالخر اموال مسروقه نیز در این زمینه دستگیر شد؛ افزود: متهمان پس از تکمیل پرونده روانه دادسرا شده و از آنجا با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.