اماکن خالی از سکنه و مملو از ارواح را بشناسید +عکس

به اعتقاد بعضی افراد، در مکان‌های تاریک خالی از سکنه آمریکا ارواح ساکن هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از الیوم، برخی معتقدند که مکان‌های تاریکی که در آن‌ها انسان زندگی نمی‌کند یا در آنها رخ داده است،یا هر نوع حادثه‌ای مانند آتش سوزی که باعث کشته شدن برخی از ساکنان شده، رخ داده است، ارواح ساکن هستند و این اعتقاد در همه جای جهان، حتی در آمریکا، گسترش یافته است. با توجه به اطلاعات وب سایت "اینسایدر"، مکان‌های مسکونی وجود دارد که ارواح است و ما در این گزارش آن‌ها را مرور می‌کنیم.

کوره های برقی، آلاباما

در حال حاضر کوره‌های برقی یک اثر تاریخی ملی در آمریکا محسوب می‌شوند. اما در اواخر قرن نوزدهم، مکانی برای تولید آهن و سپس تبدیل آن به فولاد وجود بوده است. شخصی به نام جیمز سرپرست این کوره بوده که گفته می‌شود کارکنان خود را در شرایطی تا حدودی غیرانسانی قرار داده است، زیرا در آن زمان هیچ قانون کاری وجود نداشت. دمای کوره‌ها اغلب بالای ۱۰۰ درجه بوده و در نتیجه ۴۷ مرد از کارگران، از جمله خود جیمز، هنگام کار لیز خوردند و در کوره‌ها افتادند و همین موضوع باعث ذوب شدن بدن آنها شد. گفته می‌شود که کارگران در کوره‌های اسلوس هستند.

کوره های برقی آلاباما

 

شهر کنکوت ، آلاسکا

کنکوت از سال ۱۹۵۰ یک شهر دور افتاده در ایالت آلاسکا بوده است. این شهر قبل از آن، به طور خاص و از سال ۱۹۱۱ تا ۱۹۳۸ میزبان مردمی بود که در معدن مس کار می‌کردند، اما پس از کاهش عرضه مس در این منطقه، جمعیت کنکوت کاهش یافت. اکنون این شهر از ساختمان‌های چوبی فرسوده پر شده است. بسیاری معتقدند که ارواح معدنچیان سابق و کارگران راه آهن در این ساختمان‌ها ساکن هستند.

شهر کنکوت آلاسکا

پارک دولتی هلند، آریزونا

اعتقاد بر این است که معدن طلا "Lost Dutchman" در پارک ایالت هلند که در آریزونا واقع شده، توسط ارواح افرادی که در طول این سال‌ها در جستجوی معدن جان باخته اند، تسخیر شده است.

پارک دولتی هلند آریزونا

هتل کرسنت، آرکانزاس

هتل کرسنت در آرکانزاس واقع شده و اعتقاد بر این است که با بسیاری از ارواح که گفته می‌شود به هتل رفت و آمد کرده اند، پر شده است.

هتل کرسنت_آرکانزاس

بودی سیتی، کالیفرنیا

بودی در کالیفرنیا، شهر ارواحی است که در اواخر قرن نوزدهم به پارک ایالتی تبدیل شد و تصور می‌شود خانه‌های آن مملو از ارواح است.

بودی سیتی_کالیفرنیا

سنت المو، کلرادو

ساکنان سنت المو، در اواخر قرن نوزدهم در معادن کار می‌کردند و پس از مدتی ساکنان آن را پس از بسته شدن معادن رها کردند. آن‌ها فکر می‌کنند این شهر مملو از ارواح ساکنان سابق است؛ مانند شبح بانویی به نام آنابل استارک، که قبلاً در این شهر زندگی می‌کرد.

سنت المو ، کلرادو

زندان Old Newgate، کنتکت

زندان Old Newgate اولین زندان کنتکت بود که از سال ۱۷۷۳ تا ۱۸۲۷ فعالیت می‌کرد و اسرای جنگی را در طول جنگ‌های انقلابی در خود جای داده بود. بسیاری از مردم معتقدند که این محل توسط ارواح سربازان و زندانیانی که در تلاش برای فرار از زندان جان خود را از دست داده اند، پر شده است.

زندان Old Newgate در کنتکت


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: اماکن ، ارواح ، جن ، ترسناک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
اسم پادگان ما رو هم بزنید .ارواح سربازان اونجا هستن خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
ارواح سرگردان وجود نداره
ارواح اگه سرگردان باشند برای یک مدت کوتاهی پس از مرک هست نه اینکه سالیان سال سرگردان باشند و در یک خونه پاتوق کنند
اینا قعطا از اجنه هستند اگه آزار و اذیت کردند از اجنه شیاطین هستند و الا مابقیشون از مومنین هستند
به خورده قرآن هم بخونید ببینید خدا درباره اینا چی گفته
ادمین تیتر مطابت جالب نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
واقعا این چه خبر مسخره ای هست
Iran (Islamic Republic of)
Remeka
۰۹:۰۱ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
ارواح درعالم دیگری هستند که حجم ومکان وزمان ندارد ودیده نمیشوند اما چیزی که ممکن است در این مکانهای متروکه دیده شود اجنه هستند که غیر از روح است .بله ممکن است که اجنه ودیو در این جاهای ترسناک ظاهر شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
اجنه هم دیده نمیشن. اونا در یک بعد دیگر هستند ولی ما رو میبنن و ما نمیبینمشون.
آخرین اخبار