مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: ساخت هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در محله ۳۴ منظریه شهرکرد بر اساس قیمت پایه مصوب شورای مسکن استان به سازندگان دارای صلاحیت واگذار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به شیوه نامه طرح اقدام ملی مسکن اظهار داشت: این اداره کل اقدام به انتخاب سازندگان و پیمانکاران دارای صلاحیت از طریق فراخوان نموده است.

او افزود: در حال حاضر در سطح استان ساخت ۴۵۲ واحد توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و ۲ هزار و ۱۳۹ واحد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به عنوان کارگزاران طرح، در دست اقدام است و بر اساس فراخوان جدید، ساخت هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در محله ۳۴ منظریه شهرکرد نیز بر اساس قیمت پایه مصوب شورای مسکن استان به سازندگان دارای صلاحیت واگذار می‌شود.


بیشتر بخوانید


مقصودی همچنین با اشاره به لزوم شناسایی اراضی مازاد دستگاه‌های دولتی در استان، از تشکیل کارگروهی متشکل از راه و شهرسازی، ثبت اسناد و املاک و فرمانداری، با محوریت فرمانداری در شهرستان‌ها خبر داد و گفت: این کارگروه، نسبت به شناسایی و جمع بندی اراضی آزاد دولتی اقدام و مراتب را به ادارات کل راه و شهرسازی و ثبت اسناد و املاک ارسال می‌کند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار