تامین زیرساخت‌های اقدام ملی مسکن چهارمحال وبختیاری برعهده اداره کل راه و شهرسازی استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تامین تمامی زیرساخت‌های مورد نیاز در روند اجرای طرح‌های اقدام ملی مسکن و مسکن مهر در استان بر عهده اداره کل راه و شهرسازی است.

او تاکید کرد: این زیرساخت‌ها پس از تامین از سوی اداره کل راه و شهرسازی، باید از طرف دستگاه اجرایی، شرکت خدمات‌رسان و یا نهاد مربوطه تایید شود.


بیشتر بخوانید


عباسی با اشاره به طرح دولت سیزدهم برای ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور افزود: ساخت حداقل سالانه ۱۰ هزار واحد مسکونی در چهارمحال و بختیاری از محل این طرح نیازمند کمک همه جانبه تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط دارد.

او اضافه کرد: تغییر کاربری زمین‌های ملی برخوردار از شرایط الحاق به محدوده شهر‌های چهارمحال و بختیاری، زمین‌های مازاد بر نیاز دستگاه‌های اجرایی دولتی مستقر در شهر‌ها و زمین‌های بافت فرسوده شهری برای تامین مسکن مورد نیاز مردم استان در اولویت است.

عباسی ادامه داد: پس از واگذاری زمین دولتی برای اجرای طرح‌های عمرانی، توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری، در صورت سهل‌انگاری و آغاز نشدن عملیات اجرایی این طرح‌ها در مهلت مشخص، اداره‌کل راه و شهرسازی استان نسبت به باطل کردن موافقت‌نامه و بازپس‌گیری این زمین‌ها اقدام و آن‌ها را برای اجرای طرح طرح ملی مسکن واگذار کند.

او اظهار داشت: تا هفته آینده نسبت به پیگیری برای زمین‌های مازاد بر نیاز دستگاه‌های اجرایی دولتی مستقر در شهر‌های استان اقدام شود و مسئولان متولی برای واگذاری این زمین‌ها به‌منظور اجرای طرح اقدام ملی مسکن توجیهه شوند، در غیر این‌صورت نسبت به بازپس‌گیری این زمین‌ها اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار