معاون بازآفرینی و مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از ثبت‌نام قطعی ۵ هزار و ۳۶۷ نفر در طرح اقدام ملی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم علیرضایی معاون بازآفرینی و مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون ۱۷ هزار و ۶۹۷ نفر در طرح ملی مسکن ثبت‌نام و از این تعداد ۵ هزار و ۳۶۷ نفر ثبت‌نام خود را قطعی و مبالغ تعیین شده را واریز کرده‌اند.

او اظهار داشت: تاکنون ۹۶ پروژه در طرح اقدام ملی در استان تعریف شده، عملیات اجرایی احداث مسکن در این طرح در استان آغاز شده است، برخی واحد‌ها پروانه ساختمانی برای ساخت و ساز اخذ کرده‌اند، همچنین آماده‌سازی اراضی مابقی اراضی نیز در حال انجام است.


بیشتر بخوانید


علیرضایی با بیان اینکه نسبت تخصیص زمین به متقاضیان حائز شرایط در طرح اقدام ملی ۷۰.۹۲ درصد است، اضافه کرد: متقاضیان مسکن در طرح اقدام ملی در شهر‌های اردل، بروجن، بن، شهرکرد، فارسان، فرادنبه، گندمان، هفشجان، سورشجان، جونقان، سامان، فرخشهر، لردگان و گهرو مبالغ تعیین شده را واریز و عملیات اجرایی ساخت مسکن در این شهر‌ها کلید خورده و اراضی موردنظر نیز اختصاص یافت.

او ادامه داد: بیش‌ترین تعداد ثبت‌نام کنندگان در طرح اقدام ملی در شهر‌های شهرکرد، بروجن، فارسان، لردگان و فرخشهر قرار دارند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار