کارشناس فوتبال درباره بازی تیم‌های ملی ایران و امارات در مسابقات انتخابی جام جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

بیژن ذوالفقار نسب کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره بازی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم ملی امارات در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: به نظرم تیم ملی فوتبال در شرایط خوبی قرار دارد و اگر بازیکنان تمرکز لازم را داشته باشند و مثل دیدار‌های قبل بازی کنند در آن صورت ۳ امتیاز این بازی را به دست می‌آورند.

ذوالفقارنسب درباره برگ برنده بازی تیم‌های ملی ایران و امارات گفت: آمادگی بازیکنان تیم ملی فوتبال برگ برنده این بازی است. لژیونر‌های فوتبال ما در تیم‌های خود عملکرد درخشانی دارند و آن‌ها می‌توانند در بازی با تیم امارات تاثیرگذار باشند.

او درباره تدابیر اسکوچیچ برای مهار جنگ روانی اماراتی‌ها بیان کرد: بازیکنان تیم ملی فوتبال حرفه‌ای هستند و اکثر آن‌ها در خارج از کشور بازی می‌کنند و مسائل روحی و روانی را آموزش دیدند و به خوبی می‌توانند با جنگ روانی اماراتی‌ها مقابله کنند.

کارشناس فوتبال درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی تیم ملی ایران برابر تیم ملی امارات اظهار کرد: اگر تیم ملی فوتبال با نظم و انضباط و با آمادگی بالا بازی کند به طور حتم می‌تواند با دست پر به ایران برگردد.

ذوالفقار نسب درباره عملکرد اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال گفت: به نظرم اسکوچیچ هماهنگی خوبی در تیم ملی فوتبال به وجود آورده است. همچنین اکثر بازیکنان از لحاظ شخصیتی اسکوچیچ را تایید می‌کنند و تدابیر تاکنیکی این مربی را در زمین مسابقه اجرا می‌کنند.

او درباره اینکه حضور تماشاگران در بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات تاثیرگذار است، گفت: به طور حتم بازیکنان ما در حضور تماشاگران ایرانی بهتر بازی می‌کنند و این موضوع در روند بازی تیم ملی فوتبال تاثیرگذار است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار