رئیس فدراسیون فوتبال درباره شرایط تیم ملی ایران برای ۲ بازی برابر امارات و کره جنوبی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره اردوی تیم ملی در امارات اظهار داشت: اسکان و برنامه ریزی تیم ملی به خوبی انجام شد و تیم با پرواز اختصاصی به امارات رفت. ۲ بازی سنگین و سرنوشت ساز برابر امارات و کره جنوبی در پیش داریم. برد و باخت بخش جدایی ناپذیر فوتبال است، اما شرایط مهیا شده تا تیم ملی با وجود تمام سختی‌ها در بازی خارج از خانه برابر امارات به پیروزی برسد و مردم را خوشحال کند.

او درباره حضور هواداران در ورزشگاه محل بازی ایران و امارات گفت: هنوز تعداد هوادارانی که می‌توانند در ورزشگاه حضور داشته باشند قطعی نشده، اما قرار است فردا سهمیه هواداری ما را اعلام کنند تا مشخص شود چند درصد ورزشگاه در اختیار ما است که ایرانیان عزیز بتوانند در ورزشگاه حاضر شوند. در بازی با کره جنوبی قطعا هواداران در ورزشگاه حضور خواهند داشت اما تعداد سهمیه هواداری برای بازی با کره جنوبی ظرف یکی، ۲ روز آینده اعلام می‌شود. 

عزیزی خادم در ادامه گفت: وی‌ای آر برای نخستین بار وارد ایران شد و مانیتور‌های آن نیز به زودی وارد می‌شود. امیدوارم به زودی از این فناوری که ایران از آن محروم بوده، در لیگ برتر هم استفاده شود. با ورود این فناوری به ایران دیگر کسی نمی‌تواند بهانه گیری کند و میزبانی که حق مسلم ایران است از ما سلب شود.


بیشتر بخوانید


او افزود: بازی با کره جنوبی به صورت آفلاین برگزار خواهد شد و در تلاش هستیم تا ظرف ۳، ۴ ماه آینده دیگر ورزشگاه‌های کشور را به این فناوری تجهیز کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار