علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،گفت: خط ۱۴۸۰ یکی از برنامههای این اداره کل در زمینه انجام اقدامات مشاورهای است که با استقبال خوب مردم استان قزوین رو به رو شده است به طوری که در نیمه نخست امسال ۱۱ هزار و ۵۰۰ تماس با خط صدای مشاور بهزیستی استان برقرار شد.
وارثی اضافه کرد: خط ۱۴۸۰ در همه شهرستانها و روستاهای استان قابل دسترس است که درباره مسائل مختلف، از جمله کودکان و نوجوانان، مسائل تحصیلی، تربیتی، خانوادگی و ازدواج به افراد مشاوره میدهد.
به گفته او، در حال حاضر مشاوران این خط تلفنی به صورت اختصاصی به مشکلات روانشناختی مثل استرس و اضطراب در زمینه ویروس کرونا میپردازد.
مدیرکل بهزیستی استان گفت: این خط از ساعت ۸ تا ٢٤ به صورت همه روزه حتی در ایام تعطیل آماده پاسخگویی به مردم استان است.
انتهای پیام/