مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: پارسال ۳۳ هزار تماس با خط صدای مشاور بهزیستی استان برقرار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان با بیان اینکه پارسال ۳۳ هزار تماس با خط صدای مشاور بهزیستی استان برقرار شد، گفت: خط ۱۴۸۰ سازمان بهزیستی یکی از برنامه‌های این سازمان در راستای انجام اقدامات مشاوره‌ای است که با استقبال خوب مردم استان قزوین رو به رو شده است.

وی افزود: براساس این طرح مردم بدون مراجعه به دفتر یا مرکزی به صورت تلفنی مشکل خود را مطرح و مشاوره‌های لازم توسط کارشناسان مجرب بهزیستی انجام می‌شود.

این مسوول گفت: این خط از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب به صورت همه روزه حتی در ایام تعطیل آماده پاسخگویی به مردم استان قزوین است و مردم می‌توانند برای انجام مشاوره‌های مختلف با این خط تماس برقرار کنند.

وارثی اضافه کرد: این مشاوره‌ها در حوزه‌های مختلف فردی، خانوادگی، تربیتی، تحصیلی، اعتیاد، کرونا و بسیاری از موضوعات دیگر صورت می‌گیرد.

مدیر کل بهزیستی استان قزوین اظهار داشت: امیدواریم با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف در زمینه‌های مشاوره و روانشناختی مشکلات مردم را در حد توان کاهش دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.