سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد که دولت مسکو از هیچ یک از پیام رسان‌های اجتماعی برای ارتباطات خود استفاده نمی‌کند زیرا اعتمادی به آن‌ها ندارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تاس، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین در واکنش به اختلال در شبکه‌های اجتماعی آمریکایی که شب گذشته رخ داد، تاکید کرد که دولت مسکو از پیام رسان‌ها برای ارتباطات درون سازمانی خود استفاده نمی‌کند و به همین دلیل قطع این شبکه‌ها هیچ تاثیری روی مسکو نداشته است.

پسکوف در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا قطع رسانه‌های اجتماعی «سیلیکون ولی» روی کرملین تاثیر داشته است یا خیر به این مساله اشاره کرد.

او تاکید کرد: ما از خطوط ارتباطی دولتی و کانال‌های ارتباطی ویژه مرتبط با هر بخش استفاده می‌کنیم. طبیعتا ما به پیام رسان‌ها در امور کاری متکی نیستیم و به آن‌ها اعتمادی نداریم.

به گفته پسکوف، وبسایت‌های مربوط به کاخ کرملین بدون اشکال در حال ارائه خدمات هستند.

روز دوشنبه چهارم اکتبر صد‌ها میلیون کاربر شبکه‌های اجتماعی مرتبط با شرکت‌های آمریکایی در سراسر جهان از بروز یک اختلال گسترده در این پیام‌رسان‌ها خبر دادند.

به‌ دنبال بروز این اختلال گسترده، دسترسی میلیون‌ها کاربر به این شبکه‌های اجتماعی قطع شد.

به گزارش یورونیوز، این اختلال نادر که همزمان در کشور‌های مختلف جهان روی داده است، یکی از طولانی‌ترین وقفه‌های همزمان در خدمات‌دهی این شبکه‌ها طی سال‌های اخیر محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار