معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: برای ایام پایانی ماه صفر باتوجه به پیش بینی‌های صورت گرفته در مناطق مختلف شهر، ۸ مرکز اسکان با ظرفیتی بالغ بر ۲ هزار نفر در نظر گرفته شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجتبی منتظری معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: برای دهه پایانی ماه صفر شهرداری مشهد بر خود واجب می‌داند که اقداماتی را در جهت تسهیل در امر زیارت عرضه کند.

او با بیان این که  پایگاه‌های اسکان زائر در مناطق ثامن، منطقه ۳ و ۴، شهرداری مرکز، منطقه ۱۱، ۱۲ و سازمان فردوس‌ها تدارک دیده شده است، افزود: به همین منظور در منطقه ثامن، سالن ورزشی وحدت با ظرفیت ۱۵۰ نفر، در منطقه ۳ سالن ورزشی یاس نبی (ص) با ظرفیت ۳۷۵ نفر و در منطقه ۴ سوله بحران بسیج با ظرفیت ۱۲۵ نفر در حال پذیرش زائران امام رضا (ع) هستند.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با بیان این که در ساختمان شمس واقع در میدان شهدا نیز ظرفیتی ۷۵۰ نفره برای اسکان پذیرایی از زائران درنظر گرفته شده است، ادامه داد: همچنین سالن ورزشی گلسا در منطقه ۱۱ با ظرفیت ۲۳۰ نفر، سالن ورزشی آراسته در منطقه ۱۲ با ظرفیت ۱۱۲ نفر و دو حسینیه شهدا و مالک اشتر در بهشت رضا (ع) با ظرفیتی به ترتیب ۱۰۰ و ۵۰ نفر جهت اسکان زائران در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.