قهرمانی کامران قاسم پور در رقابت‌های جهانی اسلو، در سایت اتحادیه جهانی کشتی بازتاب داشت.

به گزارش خبرنگار  دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،شب گذشته کامران قاسم پور در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در شهر اسلو نروژ، سومین مدال طلای تیم ملی کشتی کشورمان را به دست آورد.

سایت اتحادیه جهانی کشتی در این باره نوشت، قاسم پور در آخرین مسابقه با پیروزی ۸-۴ در فینال وزن ۹۲ کیلوگرم مقابل ماگومد کوربانوف، که نبرد بین قهرمانان فعلی ۲ قاره (آسیا و اروپا) بود، غرور ایرانی  را نجات داد.

قاسم پور، قهرمان رقابت های زیر ۲۳ سال جهان در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ که امسال دومین عنوان قهرمانی خود را در آسیا کسب کرد، در وقت اول حریف را خاک کرد تا با برتری ۳-۲ به وقت دوم برود.

یک خاک و یک امتیاز حاصل از اخطار به حریف روس برتری قاسم پور را به ۶-۲ رساند، اما کوربانوف فرصت داشت که مسابقه را برگرداند و در ۳۰ ثانیه باقی مانده یک خاک انجام داد. در حالی که کشتی گیر روس برای بارانداز تلاش می‌کرد که در صورت موفقیت پیروزی را برای او به ارمغان می‌آورد، قاسم پور با رو کردن کشتی این حرکت او را متوقف کرد و ۲ امتیاز نهایی را به جمع امتیاز‌های خود اضافه کرد تا پیروزی را به دست آورد.

قاسم پور پس از کسب پیروزی گفت: "بسیار خوشحالم که سرانجام طلای قهرمانی جهان را کسب کردم و امیدوارم بتوانم این کار را ادامه دهم و قهرمانی های بیشتری به دست بیاورم. این برای من، برای تیم و همه عالی است و امیدوارم اکنون بتوانیم قهرمان تیمی نیز بشویم. "


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار