محمد نخودی با شکست مقابل جردن باروز قهرمان نامدار آمریکا به مدال نقره وزن ۷۹ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان رسید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار‌های رده بندی و فینال اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در شهر اسلو نروژ در حال برگزاری است که محمد نخودی در دیدار فینال وزن ۷۹ کیلوگرم مقابل جردن باروز قهرمان المپیک و جهان از آمریکا با نتیجه ۵ بر یک مغلوب شد و به مدال نقره بسنده کرد تا رکورد شکست ناپذیری این کشتی گیر مطرح مقابل نمایندگان ایرانی همچنان شکسته نشود.

نخودی برای رسیدن به دیدار فینال در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر آرون کانوا از ایتالیا را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۴ آرمان آواگایان از ارمنستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر صفر سیف الدین آلکما از فرانسه را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نخودی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۵ از سد نیکا کنتچادزه دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان گذشت و راهی دیدار فینال شد.

گفتنی است در رقابت‌های چهار وزن نخست کشتی آزاد حسن یزدانی و امیر حسین زارع به مدال طلای اوزان ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم رسیدند و رحمان عموزاد و یونس امامی نیز از دور رقابت‌ها کنار رفتند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
احسنت به این جوانان
احساس غرور میکنم
چه شبی است امشب سه تا نقره و یه طلا گرفتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
دست نخودی درد نکه دمش گرم با این سن رسید به اینجا و تونست مدال کسب کنه

انشالله که این شکستش هم تجربه و پلی برای پیروزی های آیندش بشه
آخرین اخبار