گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت پورشه می‌خواهد یک پلتفرم برقی جدید را طراحی کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از اتوکار، نسل بعدی پورشه Cayman و باکستر قرار است از یک پلتفرم اتومبیل‌های اسپرت برقی سفارشی استفاده کنند که برای شبیه سازی موتور وسط خودرو‌های احتراق فعلی طراحی شده است و می‌تواند در آینده مدل‌های آئودی و لامبورگینی را تقویت کند.

با استفاده از چیدمان جدید باتری که به عنوان طرح "هسته الکترونیکی" شناخته می‌شود، وسایل نقلیه اسپورت سطح اول پورشه، تا حد امکان موقعیت صندلی و مرکز ثقل را به حداقل می‌رسانند. شرکت اشتوتگارت اخیراً از کانسپت Mission R رونمایی کرد که به طور رسمی یک مسابقه بالقوه یک نفره را نشان می‌دهد و همچنین به شدت به جزئیات و ابعاد مدل‌های الکتریکی کیمن و باکستر که هنوز اعلام نشده اند اشاره می‌کند.

پورشه

پورشه اذعان کرده است که Mission R منعکس کننده کار‌هایی است که به طور موازی در استودیوی طراحی شرکت بر روی خودرو‌های برقی آینده انجام می‌شود و اشاره می‌کند که عناصر طراحی شده به زودی در مدل‌های تولیدی دیده خواهند شد. این خودرو همچنین از نظر ابعاد به ۷۱۸ Cayman و Boxster فعلی نزدیک است.

خودروی Mission R به گونه‌ای طراحی شده است که باتری‌ها (سنگین‌ترین عنصر خودرو) پشت راننده، اما جلوتر از محور عقب که معمولاً موتور در آن است، قرار دارد و از طراحی خودروی اسپرت موتور وسط تقلید کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار