اجرای طرح ارتقای سواد حرکتی دانش آموزان در کهگیلویه وبویراحمد

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ارتقای سواد حرکتی دانش‌آموزان در مدارس استان اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، فریبا حسینی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال طرح ارتقای سواد حرکتی دانش‌آموزان برای نخستین بار در ۴۰ درصد مدارس مقطع ابتدایی شهری استان اجرا می‌شود.

حسینی با بیان اینکه این طرح در دو بخش حرکتی و تعادلی اجرا می‌شود افزود: برای آگاهی از نحوه اجرای این طرح در مدارس یک کارگاه آموزشی با شرکت کارشناسان تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق و سرگروه‌های آموزشی درس تربیت بدنی استان در مجموعه ورزشی پوریای، ولی برگزار و شرکت کنندگان با شیوه‌های اجرای طرح ارتقای سواد حرکتی دانش‌آموزان در مدارس آشنا شدند.

یزدان منش رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان هم گفت: در قالب اجرای این طرح با مداخله و هدایت مربیان ورزشی و آموزش‌های اصلاحی به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

یزدان منش افزود: سهمیه استان که وزارت آموزش و پرورش ابلاغ نموده ۳۰ درصد مدارس بود که در کهگیلویه و بویراحمد ۴۰ درصد پوشش داده می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.