معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال ۲۱ هزار و ۵۰۰ دانش آموز به عنوان سفیران سلامت در مدارس استان فعالیت کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، فریبا حسینی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۱ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در مدارس استان با هدف ارتقای سطح سلامت دیگر دانش آموزان در مدرسه و خانواده‌ ها به عنوان سفیر سلامت، پیام‌ های بهداشتی و سلامت را ارائه کردند.

حسینی در آیین تجلیل از ۱۱ برگزیده ملی این جشنواره که به صورت مجازی برگزار شد گفت: در پنجمین جشنواره سفیران سلامت هزار و ۸۰۰ اثر دریافت شد که پس از داوری ۳۵ اثر به مرحله کشوری راه یافت و ۱۰ اثر برتر و اثر خانم گلارین رحمتی به عنوان اثر ویژه ملی انتخاب شد.

هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: پنجمین جشنواره سفیران سلامت با موضوع تغذیه سالم، پیشگیری از بیماری‌ ها به ویژه کرونا در رشته‌ های نقاشی، پیام بهداشتی، نامه‌ ای به ویروس کرونا، خاطره نویسی، کاردستی و گرافیک برگزار شد.

زارع پور افزود: در طرح سفیران سلامت دانش آموزان مفاهیم بهداشتی و رفتار‌های سلامت محور را در پیشگیری از بیماری‌ ها به ویژه کرونا به خانواده‌ ها انتقال دادند.

در آیینی از خانم گلارین رحمتی برگزیده ملی به نمایندگی از ۱۱ برتر کشوری این جشنواره تقدیر شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.