صادقی گفت: طی شش‌ماهه نخست امسال ۲ هزارو ۱۰۷ طرح اشتغالزایی بااعتبار بیش از ۷۳ میلیارد تومان به همت کمیته امداد در استان ایجادشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان اشتغال، توانمندسازی و شکوفایی استعداد‌ها و تأمین خوداتکایی نیازمندان و محرومان را از مهم‌ترین اهداف این نهاد دانست و گفت: برای اشتغال و توانمندسازی مددجویان این نهاد با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال، ارائه بسته‌های تشویقی به کارفرمایان و همچنین کاریابی برای مددجویان هرساله زمینه اشتغال و توانمندسازی مددجویان و اقشار آسیب زیادی را فراهم می‌کند.

او بابیان اینکه طی شش‌ماهه نخست امسال ۲ هزارو ۱۰۷ طرح اشتغال بااعتبار بیش از ۷۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات بانکی وامدادی به همت کمیته امداد در استان کرمان ایجادشده است، تصریح کرد: همچنین طی این مدت ۲۴۹ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان و فرزندان آن‌ها از طریق مراکز کاریابی جذب بازار کارشده‌اند.

صادقی بیان کرد: درمجموع طی شش‌ماهه نخست امسال ۲ هزارو ۹۶۴ مورد فرصت شغلی با کمک این نهاد برای مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر در استان ایجادشده ست.

او در ادامه همچنین از ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به ۲ هزارو ۲۹ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در شش‌ماهه نخست امسال خبر داد و بیان کرد: با ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، مقدمات خودکفایی و توانمندسازی مددجویان به میزان قابل‌توجهی فراهم و از ظرفیت‌های متقابل سازمان فنی و حرفه‌ای و کمیته امداد، به‌خوبی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار