سرهنگ کهزادی گفت: تردد خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی استان ایلام به ویژه جاده مهران - ایلام در شرایط خوبی بوده و هم اکنون به شکل روان در جریان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ ابوالفضل کهزادی سرپرست پلیس راه ایلام ، گفت: در راستای ارائه خدمات به زائران و تسهیل در بازگشت آن‌ها به استان‌های مبداء پلیس راه از آمادگی کامل برخوردار و تمهیدات لازم برای بازگشت کامل زائران اندیشیده شده است.

او افزود: آخرین وضعیت ترافیکی در محور‌های ایلام - مهران، حمیل - ایلام و ایوان - ایلام و برعکس در شرایط مناسبی قرار دارد و تا این لحظه ترافیک عادی و روان جریان دارد و مشکل خاصی وجود ندارد.

او با اشاره به بیشترین میزان تردد خودرو‌ها طی روز‌های اخیر ، مطرح کرد: در این روز بیشترین حجم تردد خوردو‌ها در مسیر ایلام - مهران به ثبت رسیده است.

او از استقرار ۷۰ تیم گشتی کمکی از استان‌های مختلف در تمامی محور‌های مواصلاتی استان خبر داد و افزود: پلیس با استقرار گروه‌های کنترل و فعال کردن دوربین‌های ثابت و سیار کنترل سرعت و بکار گیری تمام توان و تجهیزات سایر دستگاه ها، حرکات و رفتار‌های ترافیکی رانندگان را رصد می‌کند.

او مطرح کرد: به رانندگان و زائران توصیه می کنیم در طول مسیر به شهر‌های محل سکونت ضمن همکاری با پلیس، از حرکات مخاطره آمیز و حادثه ساز که منجر به حوادث می‌شود پرهیز کنند و صبر و حوصله در رانندگی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.