معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: تجهیزات ورزشی به ارزش ۴ میلیارد ریال به مدارس کم‌برخوردار مناطق ۱۸ گانه آموزش و پرورش تحویل شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اسد حصیری معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: با توجه به اینکه رویکرد وزارت آموزش و پرورش برای سال جدید ۱۴۰۱-۱۴۰۰ آموزش حضوری است به همین علت و با هدف افزایش شادابی در مدارس و ایجاد  پویایی بیشتر در بین دانش آموزان، تجهیزات ورزشی در اختیار مدارس استان قرار گرفت.

او ادامه داد: کاروان تجهیزات ورزشی با اعتبار ۴ میلیارد ریال در بین مدارس کمتر برخوردار ۱۸ شهرستان و منطقه آموزشی توزیع شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: این تجهیزات شامل میز پینگ پنگ (ساده و چرخدار)، فوتبال دستی، انواع توپ‌های ورزشی، انواع وسایل و تجهیزات ورزش‌های راکتی، همچنین تشک دراز و نشست و تشک مخصوص ایمنی سالن‌های ورزشی است.

حصیری ادامه داد: تلاش می‌کنیم شرایطی فراهم شود که اگر مدارس بخواهند فرآیند آموزش را به شیوه حضوری پیگیری کنند، در اجرای درس تربیت بدنی مشکلی از نظر تامین تجهیزات و امکانات ورزشی نداشته باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.