کاروان تجهیزات ورزشی مدارس در آستانه بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی جدید با شعار «مهر با نشاط، پویایی، شادابی و سلامتی» در آیینی به نقاط مختلف استان بوشهر اعزام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیین اعزام کاروان تجهیزات ورزشی به مدارس استان بوشهر با شعار «مهر با نشاط، پویایی، شادابی و سلامتی» در آستانه بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی جدید برگزار شد.

در این آیین که در مجموعه آموزشی ورزشی شهید زالی برگزار شد، مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه حوزه تربیت بدنی و سلامت از بخش‌های تاثیرگذار در ایجاد نشاط، شادابی، سلامتی در دانش آموز است، گفت: فعالیت‌های حرکتی و مهارتی دانش آموزان در ساعت درس تربیت بدنی، ضمن تامین سلامت و تندرستی دانش آموزان، کیفیت آموزشی آن‌ها را نیز ارتقا می‌دهد.

علیمراد کرمی با بیان اینکه این تجهیزات ورزشی با اعتباری افزون بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال  تامین شده است، افزود: تجهیزات و اقلام ورزشی برای توزیع در مدارس استان با اولویت مدارس کم برخوردار و به ویژه مدارس دخترانه با تعداد پنج هزار و ۳۰۰ قلم جنس ورزشی شامل انواع توپ‌های ورزشی، انواع راکت ورزشی، تشک دراز نشست، میز تنیس، جعبه انعطاف پذیری، حلقه هولاهوپ، تیر دروازه فوتسال، تور دروازه و سایر اقلام ورزشی برای استفاده در کلاس درس تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی به ۱۸ شهرستان منطقه استان فرستاده شده است.

او از بهره برداری کلینیک ورزشی رصد و پایش ساختار اسکلتی دانش‌آموزان در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: در این کلینیک دانش آموزان از نظر اسکلتی غربالگری می‌شوند و با انجام حرکات اصلاحی، عیوب اسکلتی دانش آموز اصلاح می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.