آیین استقبال و معارفه دانشجویان نو ورود دانشگاه شیراز برگزار شد و آن‌ها سال جدید را به صورت مجازی آغاز کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سال تحصیلی ۱۴۰۰ دانشجویان دانشگاه شیراز در حالی آغاز شد که به دلیل شیوع بیماری کووید ۱۹ و تکمیل نشدن فرآیند واکسیناسیون دانشگاهیان، خبری از آموزش حضوری در نیمسال اول نیست.

امسال دومین سال و چهارمین ترم آموزش دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی است که به دلیل شیوع کرونا ویروس، به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد و دانشجویان امکان حضور فیزیکی در محیط دانشگاه را ندارند.

حمید نادگران رئیس دانشگاه شیراز گفت: فعالیت‌های دانشگاه در دوران پاندمی کرونا متوقف نشد و ما فعالیت‌های خود را به صورت مجازی و با همان قوت پیش بردیم.

او ادامه داد: امیدواریم با تمهیداتی که از سوی مسئولان کشور اندیشیده می‌شود بتوان دانشگاه‌ها را به تدریج به سمت آموزش حضوری سوق داد.

این مسئول یادآوری کرد: دانشگاه بزرگ شیراز یکی از سیزده دانشگاه برتر کشور و همچنین به عنوان یک سرمایه ملی و معنوی در جنوب کشور محسوب می‌شود که بیش از هفتاد سال قدمت دارد.

نادگران اضافه کرد: دانشگاه شیراز با بیش از ۲۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف و ۷۵۰ عضو هیأت علمی و استاد برجسته با سابقه ملی و بین‌المللی از جایگاه مطلوبی در سطح کشور بهره می‌برد، همچنین نزدیک به پانزده دانشکده داریم.

این مقام مسئول افزود: همه رشته‌های تحصیلی که در دانشگاه شیراز وجود دارند علمی، پژوهشی و آموزشی هستند و دانشجویان باید بکوشند تا با علاقه و جدیت، در رشته خود موفق باشند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.