الهام ساکت گفت: از شواهد مشخص است که چمن ورزشگاه وطنی را نمی‌خواهند درست کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، الهام ساکت سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: مسئولان اگر بخواهند چمن ورزشگاه وطنی را درست کنند از هفته پنجم می‌توانند ورزشگاه را تحویل بدهند اما مشخص است که نمی‌خواهند.

او افزود: مسئولان ابتدا زمان تعویض چمن را نیم فصل اول و سپس عید سال دیگر اعلام کردند و این نشان می‌دهد آن‌ها دارند لاپوشانی می کنند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه تعویق در تعویض چمن ورزشگاه وطنی و بازی کردن در سایر ورزشگاه‌ها تیم نساجی را از هواداران پرشور مازندرانی دارد جدا می‌کند، ادامه داد:  کار جهادی باید صورت بگیرد و مسئولان رده بالای استانی همکاری کنند تا وطنی برای بازی‌های خانگی آماده شود.

الهام ساکت گفت: حدادیان همه کار برای تیم انجام داده است اما نمی‌تواند همه مشکلات را یک تنه حل کند و مسئولان به خاطر مردم و هواداران پرشمار نساجی باید به این تیم کمک کند، چونکه یکی از دلخوشی‌های مازندارنی‌ها نتایج است که نساجی کسب می‌کند.

او با بیان اینکه نگران زمین بازی هستیم، ادامه داد: نساجی از نظر بازیکن در شرایط خوبی است اما انگار ماشین بنز داریم و با لاستیک‌های پنچر بخواهیم حرکت کنیم.


بیشتر بخوانید:

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: کجای دنیا یک تیم فوتبال اینگونه خانه بدوش است و هر بار در یک شهر تمرین می کند.

ساکت الهامی  با بیان اینکه نساجی در مازندران و ورزشگاه وطنی باید بازی و تمرین کند تا تیم حس و حال خوبش را داشته باشد ابراز امیدواری کرد شرایط ورزشگاه وطنی هر چه سریعتر بگونه‌ای فراهم شود تا مردم در کنار تیم باشند.


۹۰ درصد تیم بسته شده است

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه ۹۰ درصد تیم اکنون شکل گرفته است، گفت: شخصیت این تیم به گونه ای است که لایق بهترین‌ها باشد.

ساکت گفت: مسعود شجاعی به جمع نساجی‌ها اضافه شد و از نظر فنی، تجربه و شخصیتی می‌تواند به نساجی کمک کند.

او در خصوص امکان جذب بازیکنان دیگر در نساجی نیز گفت: اگر بازیکنی با شرایط، شخصیت تیمی  و شرایط مالی باشگاه سازگار باشد و کیفیت خوبی هم داشته باشد امکان اضافه شدن به نساجی را دارد.

او با بیان اینکه تیم کنونی نساجی نویدبخش تیم خوب و بهتر از سال‌های گذشته است ابراز امیدواری کرد با اتحاد و همدلی، شرایط نیم فصل دوم که نساجی بهترین نتایج را گرفت از ابتدا فصل جدید برای این تیم رقم بخورد.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار