قائم مقام باشگاه نساجی مازندران شایعات مربوط به جدایی این تیم از قائم شهر را رد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ایزد سیف الله پور قائم مقام باشگاه نساجی مازندران درباره شایعات مربوط به جدایی تیم فوتبال نساجی از قائم شهر، گفت: تیم نساجی هیچ وقت از قائم شهر جدا نمی‌شود؛ چون این تیم متعلق به مردم مازندران است و برخی از افراد کم لطفی می‌کنند.

او با بیان اینکه قرار است ورزشگاه وطنی دارای چمن طبیعی شود، افزود: تعویض چمن در تعطیلی یک ماهه لیگ برتر فوتبال رخ می‌دهد و تیم ما در چند دیدار در ورزشگاه ساری یا یکی از استادیوم‌های دیگر شهر‌های مازندران بازی کرده و بعد از آن ما برای برگزاری بازی‌ها به ورزشگاه وطنی برمی گردیم.

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران از فسخ قرارداد ۴ بازیکن این تیم خبر داد و گفت:روزبه شاه علی دوست، امیر موسوی زاده، آرمان قاسمی و شاهین مجیدی قراردادشان را با باشگاه نساجی فسخ کردند و به صورت توافقی از تیم ما جدا شدند.

او افزود: ما مطالبات مالی این ۴ بازیکن را پرداخت کردیم تا مشکلی به وجود نیاید.

قائم مقام باشگاه نساجی درباره وضعیت میرزازاد دروازه بان نساجی، گفت: این دروازه بان به خاطر رفتارش با اصحاب رسانه جریمه شده، اما از تیم ما جدا نمی‌شود.

سیف الله پور درباره این که بایرامی، کلانتری و طهماسبی به دنبال جدایی از نساجی هستند، افزود: این موضوع صحت ندارد و جلالی لیست بازیکنان مد نظرش را به باشگاه داده است.

قائم مقام باشگاه نساجی گفت:قصد داریم نفرات مورد نیاز کادر فنی را به خدمت بگیریم. ما بعد از پایان بازی هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال فعالیت خود را در نقل و انتقالات شروع می‌کنیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار