مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خراسان جنوبی گفت: به زودی خانه‌های برکت احسان در محلات حاشیه شهر‌های استان راه اندازی می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خراسان جنوبی گفت: خانه‌های برکت احسان به زودی در محلات حاشیه شهر‌ها برای کاهش آسیب‌های محلات حاشیه نشین و با هدف استفاده از ظرفیت اهالی محله و بررسی مشکلات آن‌ها از نگاه خودشان و توانمندسازی آن‌ها راه اندازی می‌ شوند.

او با بیان اینکه بیش از ۲۵۰ معدن غیر فعال در استان وجود دارد افزود: امسال ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای فعال سازی معدن ها اقداماتی انجام خواهد داد.

موسوی با اشاره به گذشت ۱۲ سال از فعالیت ستاد اجرایی فرمان امام در استان تصریح کرد: در این مدت حدود هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای عمران، آبادانی و حمایت از اقشار ضعیف استان هزینه شده که با این اعتبار تاکنون ۵ هزار و ۶۳۷ طرح اشتغالزایی با اشتغال ۲۸ هزار و ۶۵۷ نفر و ۲۶۶ طرح عمرانی و زیربنایی در استان انجام شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خراسان جنوبی ادامه داد: اجرای ۳ هزار طرح اشتغالزایی در روستاها، پایدارسازی اشتغال‌های ایجاد شده در سال‌های قبل، ایجاد و تکمیل زنجیره تولید طرح‌های اشتغال محور، کمک به توسعه بازار فروش محصولات، انعقاد تفاهم نامه الگوی پیشرفت جوانی برای بیرجند، انعقاد تفاهم نامه همکاری پیشرفت منطقه‌ای برای شهرستان های نهبندان، سربیشه و زیرکوه با سرمایه گذاری ۵ میلیارد تومان با هدف خدمت رسانی به اقشار آسیب دیده جامعه و انعقاد تفاهم نامه برای فعال کردن معادن غیرفعال استان از مهمترین برنامه‌های امسال ستاد اجرایی فرمان امام برای توسعه استان است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار